کلنگ احداث دبستان یک کلاسه روستای خیر آباد مریوان بر زمین زده شد

مریوان (پانا)-با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان کلنگ احداث دبستان یک کلاسه روستای خیر آباد از توابع شهرستان مریوان بر زمین زده شد .

کد مطلب: ۸۱۷۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث دبستان یک کلاسه روستای خیر آباد مریوان بر زمین زده شد

در مراسمی که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش مریوان ، معاون فرماندار شهرستان و جمعی از اهالی روستا برگزار شد کلنگ احداث دبستان یک کلاسه روستای خیر آباد مریوان بر زمین زده شد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با بیان اینکه احداث فضاهای آموزشی و تمهید مقدمات برای تحصیل دانش آموزان وظیفه ما مسئولین است، گفت : باید زمینه رشد و تعالی دانش آموزان استان به ویژه مناطق روستایی فراهم شود .

وی یکی از خدمات نظام اسلامی را رسیدگی به مناطق محروم و ارائه خدمات بیشتر به روستاهای این مناطق عنوان کرد و اظهار داشت : مردم عزیز بر گردن ما حق دارند و این وظیفه ما را سنگین تر کرده است .

در ادامه بهمن عرفانی مدیر آموزش و پرورش مریوان با بیان اینکه مدرسه روستای خیر آباد در جریان زلزله سال گذشته غیر قابل استفاده شد، گفت : این دبستان یک کلاسه با 75 متر مربع زیر بنا در زمینی به مساحت 582 متر مربع احداث می شود .

وی گفت : مبلغ 100 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات بنیاد خیریه علوی برای احداث این مدرسه در نظر گرفته شده است و پروژه توسط اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث و برای مهر ماه 97 تحویل خواهد شد .

گفتنی است در ادامه این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از کلاس درس دبستان این روستا بازدید و با اهدای هدایایی از 8 دانش آموز این مدرسه تقدیر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار