مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک ری خبر داد:

برنامه ریزی ستاد اوقات فراغت ناحیه یک ری برای ایام تابستان دانش آموزان

شهرری (پانا)- مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از تشکیل ستاد اوقات فراغت این منطقه جهت برنامه ریزی برای تابستان دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۷۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی ستاد اوقات فراغت ناحیه یک ری برای ایام تابستان دانش آموزان

افسانه شهبازی در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ضمن اعلام این خبر گفت:غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان وبرنامه ریزی صحیح، اصولی وهدفمند برای هدایت رفتاری وشکوفا کردن استعدادهای خدادادی این عزیزان ازمهمترین ارکان فلسفه وجودی نظام تعلیم وتربیت است.

وی ادامه داد: هم اکنون که حساسیت خانواده ها نسبت به مباحث فرهنگی و تربیتی فرزندان خود بیشتر شده است و شاید یکی از علت های مهم نگرانی خانواده ها وجود برخی از تهدیدات جدید از جمله فضای مجازی،ماهواره و بازی های رایانه ای است؛ سعی بر آن داریم در زمینه مباحث فرهنگی و تربیتی و ورزشی در ایام تابستان با تشکیل پایگاه های تابستانی درب مدارس را به روی دانش آموزان باز نگه داریم.

وی تاکید کرد: شعار ستاد اوقات فراغت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با هدف رویش دانش آموزان "کاوش، پویش، پژوهش در جهت رشد و انگیزش" می باشد.

شهبازی با بیان این که اگر از اوقات فراغت تابستان به خوبى استفاده شود، مى تواند به دورانى اثرگذار و حتی نقطه عطفی در زندگى دانش آموزان تبدیل شود ادامه داد: اگر برنامه هاى آموزشى جالبى برای دانش آموزان تدارک دیده شود اوقات فراغت آنها از حالت کسالت بار خارج مى شود و به جای این که بچه ها از سر بیکارى به رفتارهاى نابهنجار روی آورند، مهارت هایی مى آموزند و هم خود را سرگرم مى کنند و هم امکان اشتغال پیدا مى کنند.

مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک ری ادامه داد: از خانواده ها انتظار می رود که ارتباط خود را با مدارس قطع نکرده و در برنامه ریزی هایی که انجام می دهند علاقه فرزندانشان را نیز در نظر داشته باشند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار