ملت ایران از حقوق و آرمان‌هایشان کوتاه نمی‌آیند

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: آمریکا به دنبال بهانه ‌تراشی است؛ چرا که برجام را بدون موشک‌های ایرانی می‌خواهد. ملت ما از حقوق و آرمان‌هایشان کوتاه نمی‌آیند.

کد مطلب: ۸۱۷۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران از حقوق و آرمان‌هایشان کوتاه نمی‌آیند

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با بیان اینکه افراد خوش ‌بین به ارتباط با غرب نیز به این نتیجه رسیده‌اند که غرب و آمریکا تنها منافع خود را در برجام مدنظر دارد، اظهار داشت: در پاسخ به خروج آمریکا از برجام باید گفت، بود و نبود آن‌ها تأثیری برای ایران ندارد چرا که آمریکا برجام را بدون موشک‌های ایران می‌خواهد و چنین کلاهی بر سر ایران نخواهد رفت.

وی در ادامه افزود: آمریکا برجام را بدون حمایت ایران از فلسطین و سوریه می‌خواهد و آمریکا در قضیه برجام بیشتر به دنبال بهانه‌ تراشی است که در این ‌بین نخواهیم گذاشت امت‌های اسلامی به خاطر هدف‌های آمریکا و متحدانش دچار مخاطره شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه حمایت ایران از مردم عراق، فلسطین، سوریه و ... خاری در چشم دشمنان اسلام است، عنوان کرد: دشمنان بدانند با نقض برجام نمی ‌توانند آرمان‌های این کشور را زیر پا بگذارند و این ایران اسلامی است که برای حفظ آرمان های انقلاب خود، تا پای جان ایستادگی کرده و تسلیم نخواهد شد.

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره در طول این ۴۰ سال هجمه‌های متعددی را به کشور وارد کردند تا این نظام را سرنگون کنند اما به لطف خدای متعال و عنایت امام زمان(عج) هرگز نتوانسته‌اند به این خواسته شان حتی نزدیک شوند. وجود دستگاه اطلاعاتی مقتدر در کشور تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند و این از افتخارات ایران اسلامی محسوب می‌شود که دشمنان از درک آن عاجز هستند. امنیت حاکم در ایران به سبب عملکرد مطلوب و بی‌نظیر وزارت اطلاعات است که افرادی مومن، مخلص و انقلابی را در درون خود دارد.

وی با اشاره به روز جوان تصریح کرد: جوان‌ها سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند. توجه به اینکه دشمن فضای مجازی را برای به دام انداختن جوان‌ها در تله فرهنگی ترویج می‌کند، امروز نباید این سرمایه‌های ارزشمند عمر خود را بر این اساس هدر دهند لیکن در شرایط کنونی جوانان باید برای دین‌داری تلاش کنند. دشمن به دنبال استحاله فرهنگی جوانان است. همه اطلاعات فضای مجازی بر اساس واقعیات نیستند و جوان امروز باید بپذیرد که باید وقت خود را کمتر در این فضا هدر دهد و برای مطالعه، تحقیق و پژوهش ارزش بیشتری قائل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار