مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

رقابت 3 هزار دانش آموز دختر و پسر در مسابقات فرهنگی وهنری استان

تبریز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی صبح امروز در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز از رقابت سه هزار دانش آموز دختر و پسر در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۶۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 3 هزار دانش آموز دختر و پسر در مسابقات فرهنگی وهنری استان

جعفر پاشایی اظهار داشت: این مسابقات با دو هدف تقویت کار گروهی و جمعی در بین دانش آموزان از دوره های ابتدایی تا متوسطه و تقویت ابتکار، خلاقیت و نوآوری در بین دانش آموزان برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: استان آذربایجان شرقی با تکیه بر این دو رویکرد مرحله ی استانی این مسابقات را برگزار می کند و ظرفیت دانش آموزان در مرحله ی استانی 10 هزار نفر است که 3 هزار نفر با هماهنگی معاونت پرورشی طی داوری با حضور عملی برای دختران و پسران برگزار شد.

وی با بیان این که اجرای مسابقات علمی، فرهنگی و هنری و ورزشی معیار سنجش دانش آموزان در حوزه های مختلف است، تاکید کرد: نوجوانان امروز در فردای جامعه باید نقش آفرینی کنند و برای این مهم از دوران تحصیل باید مسئولیت پذیری و نقش آفرینی را تمرین کنند.

پاشایی ادامه داد: ایجاد انگیزه، استعداد یابی و آموزش کار تیمی وگروهی به دانش آموزان از مهم ترین رویکردهای دستگاه تعلیم وتربیت آذربایجانشرقی در برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری بین محصلین است.

این مقام مسئول در استان ادامه داد: سی وششمین دوره مرحله ی استانی در دو قسمت هنری و فرهنگی با حضور دانش اموزان دختر و پسر به مدت یک هفته برگزار می شود که قسمت فرهنگی شامل رشته های ادبی، پژوهشی، شعر، کتابخوانی، داستان و همچنین فضای مجازی شامل رسانه، وبلاگ نویسی، بازی های الکترونیکی و فیلم کوتاه خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: بخش هنری نیز در رشته های هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی و هنرهای صحنه ای برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار