معاون امور معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت:

رمز تولید و ماندگاری صنایع، اتکا به ظرفیت و توان داخلی می باشد

چهاردانگه (پانا)-مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت لوله و ماشین سازی ایران با حضور معاون امور معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت ، معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان اسلامشهر و بخشدار چهاردانگه در محل شرکت لوله و ماشین سازی ایران در بخش چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۶۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رمز تولید و ماندگاری صنایع، اتکا به ظرفیت و توان داخلی می باشد

در این مراسم صالحی نیا معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت در سخنانی اظهار داشت : تولید محصول با کیفیت اصلی ترین راه برای تقویت اقتصاد ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که نتیجه آن تامین منافع عمومی خواهد بود .

وی در ادامه افزود : امروز رمز تولید و ماندگاری صنایع اتکا به ظرفیت و توان داخلی می باشد که نمونه بارز آن در شرکت لوله و ماشین سازی ایران در حال اتفاق است .

در این مراسم مدیر عامل لوله و ماشین سازی ایران گزارشی از وضعیت تولید و پرسنل شاغل کارخانه راارائه نمود .
در حاشیه برنامه لطفی طلب بخشدار چهاردانگه از زحمات و پیگیریهای مستمر و موثر بابایی مدیر عامل شرکت و اهتمام ویژه حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهر تقدیر نمود و خواستار توجه جدی مسئولین وزارت صنعت ، معدن و تجارت نسبت به صنایع مستقر در بخش چهاردانگه شدند .
شایان ذکر است ،بعد از افتتاح خط تولید محصول جدید ، مسئولین حاضر در مراسم از بخش های مختلف تولید کارخانه بازدید و از نزدیک با کارگران زحمتکش شرکت دیدار کردند.

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار