شایعه عجیب برای بچه عقاب در روز تولد و تکذیبیه سریع آن

تهران (پانا) - در حالی که امروز امیر عابدزاده 25 ساله شد و در رسانه های ایرانی، سیل تبریک ها از سوی هم تیمی هایش به سمت پسر دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران سرازیر شد؛ سایت آبولای پرتغال مطلب عجیبی را خروجی خود قرار داد.

کد مطلب: ۸۱۶۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد

این رسانه معروف پرتغالی که چند روز پیش در مطلبی اعلام کرده بود امیر با بازی های خوبش برای ماریتیمو شانس زیادی برای حضور در تیم ملی ایران برای جام جهانی دارد در گزارشی اعلام کرد باشگاه پورتو با امیر ارتباط برقرار کرده تا با دریافت 200 هزار یورو در بازی دو تیم در هفته سی و دوم نمایش خوبی نداشته باشد و باعث شکست تیمش شود.

این خبر به محض اینکه منتشر شد واکنش های بسیار زیادی را به خود دید و حتی کارلوس کی روش هم در پستی جدید به شدت به این شایعه حمله کرد و ضمن گفتن اینکه فوتبال پرتغال مدتهاست آلوده شده دروازه بان تیم خود را مبرا اعلام کرد.

دقایقی بعد آبولا با انتشار نامه ای این قضیه را تکذیب کرد و اعلام نمود که امیر این پیشنهاد را رد کرده است. اما باشگاه پورتو با خود ماریتیمو هم ارتباط برقرار کرده و به آنها نوید داده قائله سال 2016 و یک میلیون دلاری که باید به ماریتیمو می پرداختند را حل خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار