سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت :

خرید کالای ایرانی ؛ افتخار ملی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت : حمایت از کالای ساخت کشور، اشتغال هموطنان و به ویژه جوانان، ایجاد زمینه ای مناسب و پایدار برای سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی را به دنبال دارد.

کد مطلب: ۸۱۶۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خرید کالای ایرانی ؛ افتخار ملی

سید علی اکبر محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی با بیان این مطلب گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 97به نام حمایت از کالای ایرانی به عبارتی بر اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی و اشتغال تاکید موکد نمودند. حمایت از کالای ساخت کشور، اشتغال هموطنان و به ویژه جوانان، ایجاد زمینه ای مناسب و پایدار برای سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: تاکید بر مصرف کالای ایرانی، فقط توصیه ای برای مصرف کنندگان نیست. بلکه تولید کننده هم باید با ارائه کیفیت برتر و قیمت پایین تر، اجاره ندهد که مشتریان به کالای خارجی تمایل پیدا کنند. همه دستگاههای اجرایی و تصمیم گیر باید از تولیدات داخلی و تولید کنندگان ایرانی حمایت جدی نمایند. امید بر آن است که حمایت از کالای ایرانی نقطه امیدی برای بهبود فضای کسب و کار و استقبال بیش از پیش از تولیدات ملی را فراهم نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار