استاندار البرز: فضای نماز خانه های بین راهی احیا شود

کرج (پانا) - استاندار البرز با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه نماز جماعت در ادارات استان، گفت: نمازخانه های بین راهی باید مرتب، تمیز، زیبا و در بهترین مکان و فضا ایجاد شوند.

کد مطلب: ۸۱۶۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز: فضای نماز خانه های بین راهی احیا شود
محمدعلی نجفی در جلسه شورای اقامه نماز استان ضمن تبریک اعیاد شعباینه و با تاکید بر اهمیت اقامه نماز اول وقت در ادارات و دستگاه های استان افزود: برنامه ریزی جلسات مدیران باید به گونه صورت گیرد که توفیق حضور در نماز جماعت را داشته باشند.
وی با بیان اینکه نباید تداخل جلسات با زمان اقامه نماز، کارکنان را از این موهبت باز دارد، ادامه داد: البرز در حوزه اقامه نماز عملکرد خوبی داشته و امید است که هر روز بر شمار نمازگزاران در نمازخانه ها و مساجد افزوده شود.
نجفی به لزوم ایجاد نمازخانه های بین راهی در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: نمازخانه های بین راهی باید در بهترین مکان و در نهایت پاکیزگی و زیبایی ایجاد شود.
وی افزود: موضوع ایجاد نمازخانه در حضور اعضای شورای شهر و روستا و شهرداران مطرح می شود که از این طریق تدابیر لازم برای جبران کمبودها اندیشیده شود.
استاندار البرز با اشاره به حضور فعال خیرین مدرسه ساز در استان، اضافه کرد: رشد جمعیت و افزایش مهاجرت در البرز ، این استان را با ضعف جدی در زیرساخت ها بخصوص در حوزه آموزش و پرورش مواجه کرده از این رو خیرین در این خصوص همراهی بسیار خوبی داشته اند که می توان درخواست ساخت مسجد و نمازخانه بین راهی را نیز با آنها مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار