معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان

وقوع سرقت مسلحانه در گنبدکاووس کذب است

گرگان(پانا)-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با تکذیب خبر وقوع سرقت مسلحانه از یک بانک در شهرستان گنبدکاووس گفت: با قاطعیت با برهم زنندگان اذهان عمومی و منتشرکنندگان اخبار کذب برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۸۱۶۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
وقوع سرقت مسلحانه در گنبدکاووس کذب است

علی بهرامی در پی انتشار خبری مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از یک بانک در شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: این خبر صحت ندارد و کذب است.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان سرقت مسلحانه از بانک در شهرستان گنبدکاووس رخ نداده و خبر منتشر شده در گروه‌های اجتماعی در فضای مجازی صحت ندارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: به صورت جدی با منتشرکنندگان اخبار کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

بهرامی بیان کرد: تمام تلاش پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه است و در کنار اقدامات انتظامی و پلیسی، انتظامی گلستان در تلاش است تا احساس امنیت و آرامش روانی مردم را نیز برقرار کند.

وی گفت: نباید بخاطر جذب مخاطب با انتشار اخبار کذب، اذهان عمومی جامعه را بر هم زد و به طور قطع با این اقدامات، دشمنان و افراد سودجو نیز از شرایط ایجاد شده برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان تاکید کرد: پلیس به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به آحاد مردم است و تمامی کارکنان انتظامی گلستان خود را فرزند و خادم مردم می‌دانند و برای ایجاد نظم و امنیت همیشه و در همه حال تا پای جان می‌ایستند.

بهرامی در پایان بیان کر: رویکرد پلیس رویکرد اجتماعی و مردمی است و تلاش خواهیم کرد تا با افزایش سطح مشارکت مردم و پلیس، امنیت اجتماعی را در جامعه گسترش داده و در راستای توسعه نظم و امنیت در جامعه تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار