دومین دوره کارگاه های آموزش مهارت های اجتماعی درسال 97 برگزار شد/ تداوم دوره ها تا پایان سال تحصیلی

زاهدان (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های اجتماعی این سازمان با موضوع کنترل خشم در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۶۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوره کارگاه های آموزش مهارت های اجتماعی درسال 97 برگزار شد/ تداوم دوره ها تا پایان سال تحصیلی

داود صیاد اظهار کرد: یکی از عوامل ناهنجاری در جامعه خشم است و دانستن راه های چگونه کنترل کردن آن سبب سلامت روان دانش آموزان در مدرسه و اجتماع می شود.

وی افزود: متاسفانه خشم و عصبانیت احساساتی هستند و به سختی می توان آنها را کنترل کرد اما با به کارگیری روش های کارآمد، می توان گام های ارزشمندی در جهت کنترل این احساسات برداشت.

صیاد گفت: برای هر شخص سلامتی مهمترین بخش زندگی اوست لذا فردی که مدام عصبانی می شود، باید در انتظار بیماری های مختلف جسمی و روحی باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان خاطر نشان کرد: کارگاه های مهارت اجتماعی با موضوعات حل مسئله و تصمیم گیری، فن بیان، مدیریت هزینه، حقوق شهروندی، سوادرسانه ای و کارگاه های آموزش مهارت های زندگی با موضوعات اعتماد به نفس و عزت نفس، ارتباط موثر، تفکر خلاق، دوست یابی، تفکر انتقادی، کنترل خشم و فضای مجازی و ... هم راستا با رسالت اصلی سازمان برگزار می شود.

صیاد تصریح کرد: برگزاری این دوره ها به صورت کاملا رایگان و در مدارس متضاضی تا پایان سال تحصیلی همچنان در حال برگزاری است.

وی در پایان افزود: دانش آموزانی که مهارت های زندگی را فرا گرفته اند و با مهارت های اجتماعی آشنایی بیشتری دارند در معرض آسیب کمتری هستند.

شایان ذکر است: مدرس این دوره ها "کنترل خشم" نرجس شهرکی معاون فعالیت های دانش آموزی (خواهران) سازمان دانش آموزی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار