معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری خبر داد:

وجود مشکلات زیست‌محیطی وکسب و کاردر روستاهای استان تهران

اسلامشهر (پانا)-معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت :850هزار نفر جمعیت روستایی استان تهران با مشکلات زیست‌محیطی و کسب و کار مواجه هستند.

کد مطلب: ۸۱۶۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
وجود مشکلات زیست‌محیطی وکسب و کاردر روستاهای استان تهران

سید ابوالفضل رضوی با حضور در روستای ده حسن شهرستان رباط کریم ودر جمع مردم و مدیران منطقه اظهار کرد: مردم، رئیس این کشور هستند و ما خادمین آنها هستیم و در تعریف رفتار خادمین باید خود را وقف مردم کنیم .
وی در ادامه با بیان اینکه مشارکت مردم را باید جدی بگیریم، تصریح کرد: توسعه، زمانی در منطقه روی می‌دهد که عملکرد شورای منطقه برای توسعه مثبت باشد .
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکلات عمده روستاهای تهران زیست‌محیطی و فضای کسب و کار است، خاطرنشان کرد : تهران با داشتن ۸۵۰ هزار نفر جمعیت در روستاهای خود با مشکلات متعددی مواجه است که باید به طور جد به حل انها توجه شود .
وی از شناسنامه‌دار شدن روستاها خبر داد و بیان کرد: روستاهای رباط کریم می‌توانند با فرآوری گیاهان دارویی و کاشت زعفران و گل محمدی به ایجاد اشتغال کمک کنند .
رضوی گفت: ۷۰ درصد روستاهای ما از داشتن سند ثبتی محروم هستند و ۲۵ درصد نیز سند مسکونی ندارند که سازمان ثبت املاک و بنیاد مستضعفان باید به این امر توجه کنند .
وی متذکر شد: روستاهای رباط کریم با توجه به نزدیکی به تهران و برخورداری از افراد فرهیخته باید در ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و نوین در عرصه اشتغال و کارآفرینی گام بردارند .

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار