مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: نهادینه کردن فرهنگ «مشارکت در امور مدرسه» با همکاری صدا و سیما

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان بر نقش صدا و سیما برای نهادینه کردن فرهنگ «مشارکت در امور مدرسه» تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۶۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: نهادینه کردن فرهنگ «مشارکت در امور مدرسه» با همکاری صدا و سیما

عسکری نیکزاد در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران که بعدازظهر امروز با حضور رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش و مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یک رسالت آموزش عمومی به نام تربیت دارد که رسالت اصلی آن نیز هست، اظهار کرد: در این زمینه همه‌ی جامعه متولی و مسئول است و این امر محدود به دستگاه آموزش وپرورش نمی‌شود.

او افزود: در چند سال اخیر نهادها و افراد جامعه به این باور رسیده‌اند که در رسیدن آموزش و پرورش به هدفش لازم است که حامی و یاری‌رسان آن باشند و به مدیران مدرسه، مدیران شهرستانی و استانی کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بر لزوم توجه به واقعیت اداره مدرسه تا توسعه کشور تأکید کرد.

نیکزاد با تأکید بر نقش صدا و سیما برای نهادینه کردن فرهنگ «مشارکت در امور مدرسه» افزود: صدا و سیما به عنوان فراگیرترین رسانه با اثربخشی گسترده می‌تواند در حوزه مسائل آموزشی و اجتماعی یاری‌گر آموزش و پرورش باشد.

او‌ آگاهی والدین نسبت به این موضوع که در کنار هزینه برای نیازهای مختلف فرزندانشان، می‌توانند به مدرسه‌‌ی محل تحصیل فرزندانشان نیز کمک کنند، اظهار کرد: این کمک هم می‌تواند به صورت مشارکت در امور اداره مدرسه و هم به صورت کمک‌های مالی باشد.

نیکزاد تصریح کرد: تعامل صدا و سیما و آموزش و پرورش می‌تواند در ارتقای سلامت روان، نشاط و فرهنگ جامعه، نهادینه کردن احترام به قانون و ارزشمداری شکل گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار