مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: 5 هزار دانش آموز تبعه افغانی در مدارس سیستان و بلوچستان در حال تحصیل هستند

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از تحصیل 5 هزار دانش آموز تبعه افغانی در مدارس استان خبر داد، و می گوید در مجموع 17 هزار دانش آموز فاقد شناسنامه که اغلب آنان اتباع خارجی هستند در سیستان و بلوچستان به تحصیل مشغول اند.

لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: 5 هزار دانش آموز تبعه افغانی در مدارس سیستان و بلوچستان  در حال تحصیل هستند

علیرضا نخعی در جلسه بررسی پروژه های مشترک کمک رسانی به اقشارآسیب پذیر شهر زاهدان با حضور نمایندگان سازمان های بین المللی(اکو) و (دکو) و کمیسیاریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، اظهار داشت: قرار گرفتن در مسیر کمک به انسانیت، موهبتی الهی است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(در جغرافیای ایران هیچ فردی نباید از تحصیل محروم بماند) خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم که همه کودکان شرایط و زمینه تحصیل را داشته باشند که البته موضوع به طور کامل محقق نشده و با جدیت پیگیر شناسایی و جذب آنان هستیم.

نخعی دو مؤلفه ایجاد فضای آموزشی و تجهیزات آموزشی مناسب را کمک شایانی در افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان عنوان نمود و بیان داشت: زمینه سازی برای فراهم نمودن شرایط تحصیل دانش آموزان، توفیق و سعادتی ماندگار است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خواهان عزم ملی و بین المللی برای ارتقاء شاخص های آموزشی و پرورشی در حوزه های مختلف با توجه به پراکندگی و وسعت بسیار زیاد استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار