دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کرج با فرمانده انتظامی البرز

کرج (پانا) - رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج با سردار عباسعلی محمدیان فرماندهی انتظامی استان البرز دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۱۶۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کرج با فرمانده انتظامی البرز

جمعی از نمایندگان مردم کرج در شورای اسلامی این کلانشهر با حضور ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برای ساعاتی مهمان سردار عباسعلی محمدیان بودند و در خصوص دغدغه های مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند. طرفین بر توسعه همکاریها و تلاش در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی سطح شهر از حضور معتادین متهاجر و کمک به اردوگاه های اجباری درمان اعتیاد و تجهیز کلانتری ها تاکید کردند.

در این دیدار که با حضور محمد نبیونی، عباس زارع، حسین محمدی، مهدی حاجی قاسمی، فرج اله ایلیات، سارا دشت گرد، منصور وحیدی و اکبر سلیم نژاد از اعضای پارلمان شهری کرج صورت پذیرفت، هر یک از نمایندگان مردم به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در حوزه های مرتبط با ناجا پرداختند و ضمن ارج نهادن تلاش های سبزپوشان نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه به ویژه در اغتشاشات اخیر، خواستار افزایش ضریب امنیت اجتماعی در جامعه، بهبود ارائه خدمات در کلانتری ها به مراجعین، افزایش گشت های سیار در محلات پرخطر و رسیدگی مضاعف به امورات رفاهی کارکنان این نهاد خدوم شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر کرج از امنیت به عنوان لازمه جذب سرمایه گذار بخش خصوصی یاد کردند و با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در صف مقدم دفاع از امنیت و استقلال و کیان کشور ایستاده است، بر حمایت از اقدامات ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز در سطح این کلانشهر تاکید کردند و مقرر گردید که این دیدارهای دوسویه تداوم داشته باشد.

سردار محمدیان فرمانده انتظامی البرز نیز با تقدیر و تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج در ستاد فرماندهی استان البرز، اظهار کرد: مدیریت شهری نماد و خاستگاه اراده مردم است و نمایندگان مردم می کوشند تا مشکلات و چالش های شهری به نحو احسن مرتفع شود و محیط شهری برای زندگی مرفه تر شهروندان مهیا گردد که در این راستا هرچه ضریب امنیت و آرامش بالاتر شود، بر روحیه و سطح مشارکت شهروندی نیز افزوده می شود.

این فرمانده انتظامی در ادامه تصریح کرد: امنیت لازمه و پیش نیاز جوامع بشری است و بدون امنیت هیچ نعمتی شیرینی لازم را نداشته و ندارد، بنده از اعضای شورای اسلامی شهر کرج تقاضا دارم با تقویت حمایت ها از فرماندهی انتظامی البرز، فضای بهتری برای خدمت رسانی به شهروندان گرامی را ایجاد نمایند و در نهایت هدف غایی تمام نهادهای خدمت رسان نیز جلب رضایت حداکثری مردم به عنوان ولی نعمتان مسئولان است.

یادآور می شود شورای اسلامی شهر کرج همه ساله از محل ماده 16 مبالغی را در اختیار فرماندهی انتظامی البرز قرار می دهد تا در راستای تجهیز کلانتری ها، خریداری امکانات مورد نیاز و ارتقای آمادگی نیروهای عملیاتی هزینه کند که بی شک محصول نهایی این همکاریها بهبود سطح امنیت اجتماعی و آرامش و کاهش تخلفات و مقابله موثر با مظاهر ناامنی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار