آموزش های فنی و حرفه ای می تواندبه  بازار کار و اقتصاد  کشور رونق دهد

فردیس (پانا) -مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به همراه رئیس شورای شهر کرج و امام جمعه شهرستان فردیس از مرکز آموزشی تخصصی کشاورزی و شیلات زیبادشت بازدید نمودند.

کد مطلب: ۸۱۶۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش های فنی و حرفه ای می تواندبه  بازار کار و اقتصاد  کشور رونق دهد

تقی غیاثی تبار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به همراه رئیس شورای شهر کرج و امام جمعه شهرستان فردیس از مرکز آموزشی تخصصی کشاورزی و شیلات زیبادشت بازدید نمودند.

در این دیدار تقی غیاثی تبار به اعلام برنامه های اداره کل در سال جاری پرداخت . و به تعمیق ارتباطات با صنایع و صنوف در راستای زمینه سازی برای ایجاد اشتغال پایدار و ارتقاء شاغلین بخش صنایع در سال حمایت از کالای ایرانی تاکید نمود.

وی آموزش های فنی و حرفه ای را فعال، هدفمند و اثر بخش و پشتیبان کالای با کیفیت ایرانی خواند و افزود با کیفیت بخشی آموزش به ضرورت تعمیق ارتباط با صنایع و صنوف و انعقاد تفاهمنامه با دستگاه های اجرایی و صنایع در راستای تفاهمنامه های ملی و تحقق شعار سال پرداخت.

ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس آموزش های فنی و حرفه ای را ضروری دانست و تاکید کرد: آموزش های فنی و حرفه ای می تواندبه بازار کار و اقتصاد کشور رونق دهد.

امام جمعه شهرستان فردیس اضافه کرد: توجه به ظرفیت های صنعتی شهرستان فردیس حضور آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان را ضروری دانست .

در ادامه نبیونی رئیس شورای شهر کرج نیز رسالت کار آموزش فنی و حرفه ای را در تحقق شعار سال بسیار مهم دانست و افزود: شورای شهر از همه ظرفیت های موجود جهت اطلاع رسانی عمومی به شهروندان عزیز البرزی جهت شرکت در دوره های آموزش فنی و حرفه ای استفاده خواهد کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار