تاکید دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بر ضرورت آشنایی استادان دانشگاه‌های ویژه تربیت معلم با سند تحول بنیادین

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه معلم که اکنون از طریق دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی تربیت می‌شود و در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد،عنصر اصلی اجرای سند تحول بنیادین است، اظهار کرد لازمه این کار آشنایی استادان و کارشناسان هر دو دانشگاه با اهداف و مبانی نظری سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۸۱۶۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بر ضرورت آشنایی استادان دانشگاه‌های ویژه تربیت معلم با  سند تحول بنیادین

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی نویدادهم در جلسه 107 کمیته پایش سند تحول بنیادین گفت: باید دو دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی را درهم تنیده دید، چون وظیفه این دو دانشگاه تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش است.

وی اظهار کرد: در این دو دانشگاه باید فضایی ایجاد شود که دوره‌های آموزشی سند تحول بنیادین در تمامی سطوح دانشگاه برگزار شود.

نویدادهم تصریح کرد: ارتباط تنگاتنگ این دو دانشگاه با حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش می‌تواند آنها را در جریان نیازها و خواسته‌های آموزشی و پرورشی این دستگاه عظیم از فراگیران قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد تعامل بیشتر دانشگاه و آموزش و پرورش مستلزم این است برنامه‌ای با هدف ایجاد تعامل و ارتباط پویا و اثربخش برای پیوند نظری و فکری بین آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تدوین شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد: ایجاد هماهنگی و تدوین چارچوب و اصول پذیرش دانشجو و مشخص کردن امور پژوهشی برای تولید علم و نظریه‌پردازی در پاسخ به نیازهای آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین یک ضرورت انکار‌ناپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار