مسابقات استانی قرآن کریم دانش آموزی دختر در مه ولات آغاز شد

مه ولات (پانا) - رییس آموزش وپرورش مه ولات گفت: مسابقات قرآن کریم؛ عترت و نماز گروه سه استان با حضور380 دانش آموز دختر از 16شهرستان استان خراسان رضوی سه شنبه در مه ولات آغاز شد.

کد مطلب: ۸۱۶۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات استانی قرآن کریم دانش آموزی دختر در مه ولات آغاز شد

مهدی جعفری مقدم اظهارکرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در گروه 3 استان با حضور 16 شهرستان (مه ولات؛ احمد آباد؛ سرولایت؛ باخرز؛جلگه رخ؛ خوشاب؛ داورزن؛ درگز؛رشتخوار؛ زاوه؛ صالح آباد؛ کلات؛کدکن؛ کوه سرخ؛ میان جلگه و نوخندان) با جمعیت 380 دانش آموز دخترمتوسطه دوره اول از امروز صبح سه شنبه آغاز و به مدت دوروز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: این مسابقات در 10 رشته ( قرائت؛ ترتیل؛ حفظ؛حفظ ویژه ؛نهج البلاغه ؛اذان؛ صحیح خوانی نماز ؛مفاهیم قرآن کریم ؛ صحیفه سجادیه) و 54 داور استانی قضاوت این مسابقات را برعهده دارند .
جعفری مقدم تصریح کرد: این مسابقات به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان در رشته های قرآن ؛ عترت و نماز از مرحله آموزشگاهی کشوری برگزار می‌شود که در این مرحله نفرات اول همه رشته های ذکر شده از شهرستان ها به رقابت می پردازند و نفرات ممتاز گروه‌های سه‌گانه استان در رقابت فینال استانی شرکت و منتخبین به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.
وی افزود: مسابقات قرآنی در استان خراسان رضوی به سه گروه تقسیم شده است که گروه اول در ناحیه یک مشهد؛ گروه دوم در شهرستان فریمان و گروه سوم با مشارکت 16شهرستان استان خراسان رضوی در مه ولات برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار