ادارات دولتی نگاه فرادستگاهی به حفظ منابع آب داشته باشند

قم (پانا)- استاندار قم در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان قم اظهار داشت: ادارات دولتی بایستی نگاه فرادستگاهی به حفظ منابع آب داشته باشند.

کد مطلب: ۸۱۶۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ادارات دولتی نگاه فرادستگاهی به حفظ منابع آب داشته باشند

سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه کارگروه استانی سازگاری با کم آبی و شورای حفاظت از منابع آب استان قم طی سخنانی با اشاره به تنش آبی کشور در سال جاری اظهار داشت: استان قم نیزبه دلیل کاهش نزولات جوی در سال گذشته از جمله استانهایی است که با چالش کمبود منابع آبی مواجه است.
استاندار قم با بیان اینکه تصمیمات جدی در حوزه ی آب در سطح کشور اتخاذ شده است، افزود: استان ها نیز موظفند بر اساس ابلاغیه های ملی، طرح های بومی خود را ارائه کنند.
وی با اشاره به ابلاغ کاهش استفاده از منابع آب در آبیاری فضای سبز توسط بخش نامه ملی تصریح کرد: بایستی شهرداری هرچه سریعتر طرح خود برای اجرای این بخش نامه را ارائه نموده و در شش ماهه ی نخست امسال اجرایی کند.
صادقی گفت: دستگاه های مختلف بایستی صرف نظر از جایگاهشان به مسئله ی آب به صورت ملی و جامع نگاه کنند و از توانایی ها و ظرفیت هایشان برای اجرای هرچه بهتر بخشنامه های مصوب دولتی تلاش کنند.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه تصمیم گیری ها بایستی در کمیسیون های کارشناسی انجام شده و مصوب شوند افزود: در جلسات اصلی شورا بایستی مصوبات مطرح و برای رفع موانع آنها برنامه ریزی و هماهنگی لازم صورت بگیرد.
استاندار قم ادامه داد: دستورالعمل های گذشته ممکن است با مصوبات جدید مغایرت هایی داشته باشند که بایستی این مغایرات ها احصاء شده و برای یکسان سازی تصمیمات با دستورالعمل ها اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار