نماینده مردم اندیمشک در گفت‌وگو با پانا:

جهش در زمینه‌های مختلف علمی نیازمند آموزش از طریق رسانه، صدا وسیما و آموزش و پرورش است

خبرگزاری پانا: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت :برای تحول در آموزش و پرورش بستری مناسب بسازیم و راه را برای ورود آموزگاران با تجربه باز کنیم.

کد مطلب: ۸۱۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

صید عیسی دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار کرد: برای ایجاد جهش در زمینه‌های مختلف علمی نیازمند آموزش خانواده‌ها برای نظارت هستیم، این آموزش از طریق رسانه، صدا وسیما و آموزش و پرورش انجام می‌گیرد.


وی افزود: مهدکودک‌ها نیز مستلزم نظارت کافی هستند؛ زیرا در این مقطع شخصیت کودکان شکل می گیرد و با توجه به یک برنامه مدون و درست نتیجه مطلوب از این نظارت به دست می آید.


نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: لازم است در این زمینه از معلمان مجرب و دقیق به کار گرفته شود تا در تمام مقاطع عملگرایی رشد کند.

وی تصریح کرد: برای ایجاد رقابت تفکیک دانش آموزان بر حسب معدل در کلاس های درس ضروری و کتاب های درسی نیز لازم است. بر اساس پیشرفت روز تالیف گردد زیرا دانش‌آموزان در جریانات مسائل روز قرار می‌گیرند.


دارایی خاطرنشان کرد: دولت باید از دانشگاه ها در خواست کند تا بر حسب نیازمندی هایش دانشجو بپذیرد تا زمینه ای برای شکوفایی استعدادهای دانشجویان فراهم شود.


وی در خاتمه تاکید کرد: برای به اجرا رساندن دستورالعمل ها نیازمند افکار نو هستیم تا بعد از مشخص شدن مسئولیت ها در آن جهت عمل کنیم امید است با توجه به این نکات جهش خوبی را در سیستم آموزش و پرورش داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار