رئیس اداره استعدادهای درخشان کردستان خبر داد : ثبت نام دانش آموزان در آزمون ورودی رشته علوم انسانی مدارس استعدادهای درخشان

سنندج(پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان گفت : دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول می توانند با شرکت در آزمون ورودی رشته علوم انسانی در مدارس استعدادهای درخشان تحصیل کنند .

کد مطلب: ۸۱۶۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره استعدادهای درخشان کردستان خبر داد :  ثبت نام دانش آموزان در آزمون ورودی رشته علوم انسانی مدارس استعدادهای درخشان

صلاح الدین عبدی رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : در اجرای دستور العمل وزارتی ، مدارس استعداد های درخشان دوره متوسطه دوم در آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج و مریوان علاوه بر رشته های نظری قبلی شامل ریاضی فیزیک و علوم تجربی ، در پایه دهم رشته علوم انسانی نیز دانش آموز می پذیرد .

وی افزود : بر همین اساس و در صورت تمایل ، دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول نواحی یک و دو سنندج و مریوان می توانند با ثبت نام در آزمون ورودی و در صورت قبولی در رشته علوم انسانی مدارس استعدادهای درخشان ادامه تحصیل دهند .

عبدی در ادامه با اشاره به آغاز ثبت نام از تاریخ 28 فرودین ماه 97 گفت : دانش آموزان علاقه مند در این شهرستانها تا تاریخ 5 اردیبهشت ماه جاری می توانند از طریق سامانه به نشانی www.azmoon.medu.ir نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار