دستگیری سارقین منازل و اماکن خصوصی در ساوجبلاغ

ساوجبلاغ (پانا) - معاون هماهنگی انتظامی استان البرز از دستگیری سارقین سرقت های اخیر منازل و اماکن خصوصی در ساوجبلاغ خبر داد‌.

کد مطلب: ۸۱۶۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقین  منازل و اماکن خصوصی در ساوجبلاغ

سرهنگ مجید فیض اظهار کرد: درپی سرقت از چندین منزل و اماکن خصوصی در سطح ساوجبلاغ، بررسی این موضوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات میدانی حاکی از آن بود که سارقان با یک دستگاه خودرو سمند اقدام به سرقت از اماکن خصوصی و منازل می کردند.

وی ادامه داد: ماموران با گشت زنی در مناطقی که احتمال وقوع سرقت میدادند و با کنترل خودروهای عبوری، خودروی مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرکننده، موفق به متوقف کردن خودرو شدند و دونفر از سرنشینان و راننده اتومبیل را بازداشت کردند.

سرهنگ فیض جعفری تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر جرم خود شدند و با ارائه سند های جعلی سعی بر به تعویق انداختن رویه پرونده داشتند، اما با هوشیاری ماموران و بازجویی های تکمیلی، متهمان ناچار به اعتراف شده و به جرم خود مبنی بر ۲۰فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان البرز در پایان اظهار داشت: از مردم فخیم استان تقاضامندیم درصورت اطلاع و رویت افراد مشکوک، به منظور پیشگیری از ارتکاب جرم موضوع را طی تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰به ماموران ما اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار