روش برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا تغییر کرد

تهران (پانا)- مدیر رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال از تغییر روش برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۶۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
روش برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا تغییر کرد

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، سعید درخشنده که به تازگی از نشست کنفدراسیون والیبال آسیا به تهران بازگشته است در مورد مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا اظهار داشت : قبلاً قرار بود مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 18 تیم در دو سطح برگزار شود اما در نشست هفته اخیر کنفدراسیون والیبال آسیا به این موضوع رسیدگی شد و با توجه به دلایل قانع کننده تیم‌های شاکی، سیستم مسابقات تغییر کرد.

رئیس کمیته کنترل رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا با یادآوری اینکه این مسابقات چهار سهمیه رقابت های قهرمانی جهان دارد، گفت: نبود اطلاعات دقیق از بازیکنان نوجوان یکی از دلایل تغییر روش بازی‌ها بود. تیم‌های شاکی اعلام کردند این بازیکنان برای نخستین بار در قهرمانی آسیا به میدان می‌روند و تقسیم بندی در دو سطح ناعادلانه است، زیرا هنوز شناختی حقیقی نسبت به تیم‌ها وجود ندارد.

درخشنده تصریح کرد: بنابر این تصمیم گیری شد که دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در تبریز در شش گروه سه تیمی شروع شود و همه تیم‌ها از ابتدا در یک سطح با هم مسابقه دهند.

وی در پایان به سفر روز پنج شنبه خود به همراه دکتر احمد ضیایی به لوزان اشاره کرد و گفت: فدراسیون جهانی والیبال از همه روسای فدراسیون‌های میزبان در لیگ ملت‌های والیبال دعوت کرده است که در این نشست شرکت کنند.

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 آسیا سال 2018 از 8 تا 15 تیرماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار