رئیسی: از قهرمانی وزنه‌برداری ایران در آسیا دفاع می‌کنیم

تهران (پانا)- وزنه بردار سنگین وزن تیم ملی جوانان ایران آمادگی این تیم برای تکرار قهرمانی در آسیا را بالا عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۱۶۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی: از قهرمانی وزنه‌برداری ایران در آسیا دفاع می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، محمدحسین رئیسی در خصوص اینکه چگونه به وزنه برداری گرایش پیدا کرده است، گفت: 7 سال داشتم که به اجبار پدرم به تمرین می رفتم ولی چند وقت که گذشت، به ادامه این رشته علاقه مند شدم. پدرم اولین مربیم بود و برای من خیلی زحمت کشید تا به اینجا برسم. حتی در بدترین شرایط به من روحیه می داد و جوری رفتار می کرد که انگیزم را از دست ندهم.

ملی پوش وزنه برداری جوانان در خصوص اینکه برای نخستین بار به مسابقات برون مرزی اعزام می شود، اظهار داشت: اولین مرتبه است که اعزام می شوم. داشتن استرس در این مسابقات کاملاً طبیعی است و امیدوارم با قدرت بیشتری در قهرمانی آسیا ظاهر شوم.

وی در خصوص آمادگی خود برای حضور در این رقابتها عنوان داشت: اردوهای خیلی خوبی در مشهد و گرگان برگزار شد. وضعیت جسمانی ام روز به روز بهتر شد و رکوردهای خیلی خوبی را به ثبت رساندم. البته قرار است در دسته 105+ کیلوگرم مسابقه بدهم، ولی از نظر وزنی، اختلاف زیادی با دسته فوق سنگین ندارم و سعی می کنم بهترین نتیجه را در این وزن به دست بیاورم.

رئیسی ادامه داد: تمرینات خود را تا لحظه اعزام به ازبکستان زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنم تا بتوانم در این مسابقات وزنه های خوبی بزنم و برای کشورم افتخارآفرین باشم.

ملی پوش دسته 105+ کیلوگرم جوانان در خصوص شناخت از حریفان خود در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اکثر عنوان داران و نفرات برتر سال گذشته رده سنی جوانان آسیا، به یک رده سنی بالاتر رفتند و مسلماً شناخت کاملی از رقیبان خود در دسته 105+ کیلوگرم ندارم. از اعلام استارت لیست می توانیم در مورد قدرت آنها صحبت کنیم.

وی در خصوص قهرمانی تیم ملی جوانان در قاره آسیا تاکید کرد: امسال هم مانند سال قبل تیم بسیار قوی داریم و چند نفر از بچه ها حتی می توانند پدیده مسابقات بشوند. تلاش همه نفرات اعزامی این است که از قهرمانی سال 2017 در قاره کهن دفاع کنیم و در صدر جدول قرار بگیریم.

رئیسی خاطر نشان کرد: ابتدا باید از پدرم تشکر کنم که همه جوره کمکم کرد تا به اینجا برسم. از حمید رشیدی سرمربی تیم ملی، رشید شریفی، فولادی وندی مربیان تیم ملی و تمام عزیزانی که در این مدت برای من و بقیه بچه های تیم زحمت های فراوانی کشیدند سپاس و قدردانی می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار