مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

آغاز مرحله دوم المپیاد های علمی کشور/ راهیابی 275 دانش آموز البرزی به مرحله دوم

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: ۲۷۵دانش آموز البرزی در آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی کشور به رقابت خواهند پرداخت.

کد مطلب: ۸۱۶۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله دوم المپیاد های علمی کشور/ راهیابی 275 دانش آموز البرزی به مرحله دوم

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، خسرو ساکی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: ۲۷۵ دانش آموز البرزی همزمان با سراسر کشور از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۹۷ تا روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در المپیاد های علمی با هم به رقابت خواهند پرداخت .
وی با اشاره به تمهید مقدمات و فراهم ساختن بستر های لازم برای برگزاری مرحله دوم آزمون المپیادها افزود:خوشبختانه امسال دانش آموزان البرزی در تمامی المپیادهای هشتگانه که شامل رشته های فیزیک،سلولهای بنیادین و پزشکی بازساختی، کامپیوتر، ادبی، زیست شناسی، ریاضی، شیمی و نجوم و اختر فیزیک میشود، حضور چشمگیری دارند که این نشان از ظرفیت بالای علمی و فضای مناسب آموزش و پژوهش در استان البرز دارد .
وی در پایان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان البرز در زمینه ایجاد فرصت های برابر آموزشی و دسترسی تمامی دانش آموزان مستعد در سراسر استان به خدمات علمی و آموزشی تخصصی و نیز گسترش و توسعه دامنه فعالیتهای مرتبط با آموزش و پژوهش و خلاقیت و نوآوری از جمله المپیادهای علمی که یکی از اهداف کیفی آموزش و پرورش استان البرز می باشد، تلاش و برنامه ریزی مناسبی انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار