معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: جذب بیش از 400 سرباز معلم در آموزش و پرورش خوزستان

اهواز (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: بیش از 400 نفر از دارندگان مدرک کارشناسی به صورت سرباز معلم در آموزش و پرورش خوزستان جذب می شوند.

کد مطلب: ۸۱۶۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: جذب بیش از 400 سرباز معلم در آموزش و پرورش خوزستان

حرج چلداوی گفت: اولویت جذب متقاضیان به صورت سرباز معلم با فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای و کار و دانش است و افرادی که به صورت سرباز معلم جذب می شوند و به دلیل اینکه مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه دو سال تمام است پس متقاضیان نباید دارای کسر خدمت باشند.

وی افزود: ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش هیچگونه حق استخدامی و یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی کند.

چلداوی خاطر نشان کرد: داوطلبان از بین واجدین شرایط دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها تیر و شهریور ٩٧ می باشد، ثبت نام و امتیاز بندی می شوند و سپس اداره کل اموزش و پرورش موظف است بر اساس نیاز و انجام مراحل گزینش نسبت به جذب آنها اقدام کند.

وی تصریح کرد: درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی سبب لغو اعزام شده و افرادی که از سازمان وظیفه چنین درخواستی داشته اند از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: فرآیند تایید صلاحیت متقاضیان جذب به صورت سرباز معلم در آموزش و پرورش خوزستان 10 اردیبهشت ماه 97 آغاز می شود و تا 25 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار