رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

برگزاری آزمون نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات درس هایی از قرآن

قم (پانا)- آزمون نهایی مسابقات درس هایی از قرآن در دومین روز از اردیبهشت ماه سال 1397 با شرکت گسترده دانش آموزان سراسر استان به صورت همزمان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۶۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات درس هایی از قرآن

آزمون نهایی مسابقات درس هایی از قرآن در دومین روز از اردیبهشت ماه سال 1397 با شرکت گسترده دانش آموزان سراسر استان به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، جلال خدا محمدی رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم از برگزاری آزمون نهایی مسابقات درس هایی از قرآن با شرکت بیش از 3 هزار نفر از دانش آموزان خبر داد.

خدا محمدی گفت: این مسابقات با شرکت 50 هزار و 77 نفر از مهر ماه سال تحصیلی 1396 در اکثریت مدارس دوره متوسطه اول و دوم برگزار شد.

رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم گفت: این دوره از مسابقات به صورت هفتگی تا پایان اسفند ماه برگزار شد و بالاترین امتیاز از میان هر 15 شرکت کننده به دور نهایی آزمون راه یافته است.

خدا محمدی با اشاره به اینکه آزمون نهایی در 16 حوزه در سراسر استان قم برگزار شد، گفت: تعداد 3 هزار و 341 نفر از دانش آموزان برتر به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند که از این تعداد 1 هزار 845 نفر دختر و 1 هزار 496 نفر پسر بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار