معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان:

مسابقات قرآن و نماز پرورش روح معنوی نوجوانان را در پی دارد

کرمان(پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت شهرستان فاریاب گفت: نگاه آموزش و پرورش کیفی‌سازی فعالیت‌های قرآنی است.

کد مطلب: ۸۱۶۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن و نماز پرورش روح معنوی نوجوانان را در پی دارد

صدیقه مرادی با حضور در اختتامیه مسابقات قرآن وعترت شهرستان فاریاب و با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مهم ترین رسالت آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین، ترویج فرهنگ و معارف قرآنی است ونگاه آموزش وپرورش کیفی سازی فعالیت های قرانی است.

مرادی برگزاری مسابقات قرآن و نماز را ظرفیتی ارزشمند برای پرورش روح معنویت نوجوانان دانست و افزود: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد فرهنگی و اجتماعی در جامعه مکانی برای کشف و پرورش ظرفیت ها و توانمندی های دانش آموزان به ویژه استعدادهای قرآنی است.

وی خاطر نشان کرد: پیروی و بهره گیری از کلام‌الله مجید و سیره ائمه معصومین (س) در مسیر زندگی بهترین رمز موفقیت انسان است و سبک زندگی اسلامی و زندگی سالم با دنبال کردن قرآن و انس با آن محقق می شود.

در ادامه اسماعیل پهلوانی مدیرآموزش و پرورش شهرستان فاریاب هم دراین مراسم با یادآوری توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد انس و هم نشینی با قرآن، گفت: قرآن را که کلام نازل خداست با تأمل بخوانید، به فرازهای آن عمل کنید تا بتوانید در مقابل هجمه های دشمن بایستید و از دعا نیز غافل نشوید و از خدا بخواهید که در این راه شما را یاری کند .

وی دانش آموزان را به انس و هم نشینی بیشتر با قرآن سفارش کرد و گفت: شما که با قرآن مأنوسید آن را بخوانید، به آن عمل کنید و به دیگران نیز بیاموزید و به شکرانه این نعمت دست دیگران را هم بگیرید و نجات دهید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار