۵۶۷ واحد تولیدی آذربایجان غربی تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

ارومیه (پانا) رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در قالب برنامه‌های حمایتی دولت تا کنون ۵۶۷ طرح و واحد تولیدی آذربایجان غربی تسهیلات رونق تولید از بانکها دریافت کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۱۶۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
۵۶۷ واحد تولیدی آذربایجان غربی تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در جمع مدیران بانکها و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی با تشریح عملکرد دولت در این حوزه اظهار داشت: سال گذشته احیای 630 طرح و واحد تولیدی با 9 هزار میلیارد ریال اعتبار هدف‌گذاری شده بود.

وی افزود: سال گذشته با همکاری دولت و بانکها 567 طرح و واحد مبلغی بالغ بر 6755 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: درصد تحقق برش استانی در سال 96 بر اساس آمار ثبت شده در پرداخت‌های سامانه بهین یاب قابل قبول ارزیابی می‌شود.

وی افزود: در سال 96 به 345 طرح و واحد تولیدی در آذربایجان غربی، مجموعاً 4633 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت شد.

در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز اظهار داشت: برخی از بانک‌های استان به‌ویژه بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات رونق تولید، عملکرد مناسبی نداشته‌اند که انتظار داریم امسال نسبت به جبران آن اقدام کنند.

رضا حسینی تصریح کرد: موانع و محدودیت‌های بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید طی مکاتبه‌ای با امضای استاندار از تهران پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار