نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی؛

طرح شتاب گر ملی ( چشمه نور) بزرگترین مرجع علمی در خاورمیانه است

قزوین (پانا) - نشست دانش آموزان دبیرستان دخترانه ریحانه با نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۶۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح شتاب گر ملی ( چشمه نور) بزرگترین مرجع علمی در خاورمیانه است

جلسه پرسش و پاسخ دانش آموزان با حضور محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان و شمس اله غلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین در دبیرستان دختران ریحانه برگزار گردید .

در این نشست دانش اموزان سوالات خود را در موضوعات علمی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی مطرح و پاسخ خود را دریافت نمودند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از مدارس در مکان‌های تجاری واقع شده که آموزش و پرورش می‌تواند با واگذاری آن‌ها و تهیه مکان مناسب دیگری به درآمد قابل ملاحظه‌ای برسد.

رئیس کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری املاک آموزش و پرورش و تغییر کاربری‌ها باید حساب شده انجام بگیرد و از فرصت معافیت عوارض نهایت بهره‌برداری شود، اضافه کرد: درواقع ساماندهی و بهینه‌سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی آموزش و پرورش باید با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی، نسبت به احداث، بازسازی و بهره‌برداری از آن‌ها صورت بگیرد.

وی مشکل کم آبی را در استان از اهم مطالبات مردم بوده و تصریح کرد: انتقال آب از سد طالقان از وعده‌های ما بود که با تحقق آن بسیاری از شهرها و روستاهای استان را از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌کند.

محمدی خاطر نشان کرد : فضاهای درمانی از مشکلات استان است به طوری که یک هزار و ۷۰۰ تخت در استان کم داریم و بیمارستان‌های بزرگ استان چند ده سال قدمت دارند و در حال حاضر اقدام به 3 احداث بیمارستان در استان نموده ایم .

محمدی در پایان نیز از طرح شتاب گر ملی خبر داد و اظهار داشت : طرح شتاب گر ملی ( چشمه نور) بزرگترین مرجع علمی در خاورمیانه خواهد بود و یک جهش علمی با جذب 7000 هزار نیرو در قالب نخبگان و دانشجویان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار