در گفت‌وگو با پانا

واکنش مدیر تیم ملی جودو به خداحافظی جودوکار ملی‌پوش: برخی عادت دارند بهانه غیرمنطقی بیاورند

وقتی جودوکار به اردوی تیم ملی نمی‌آید و اضافه وزن دارد چرا باید به مسابقه برون‌مرزی برود

 تهران (پانا) – مدیر تیم ملی جودو علت اعزام نشدن ناصر ناصری پور به مسابقات برون‌مرزی را نبود آمادگی فنی نزد این بازیکن و اضافه‌وزن او عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۱۵۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مدیر تیم ملی جودو به خداحافظی جودوکار ملی‌پوش: برخی عادت دارند بهانه غیرمنطقی بیاورند

روز گذشته ناصر ناصری پور جودوکار وزن 60 کیلوگرم کشورمان در پستی اینستاگرامی اعلام کرد اردوی تیم ملی را به دلیل اعتراض به اعزام نشدن به مسابقات برون‌مرزی ترک خواهد کرد. او از وضعیت مالی به شدت گلایه کرد و تصمیم گرفته است با وجود اینکه 12 سال عضو تیم ملی در همه رده‌های سنی بوده و تنها دو بار به مسابقات برون‌مرزی اعزام‌شده، اردو را ترک کند و دیگر در لباس تیم ملی نباشد .

محمدرضا رودکی مدیر تیم‌های ملی در واکنش به این تصمیم ناصری پور به پانا گفت: ناصری پور اردوی اول را به دلیل آسیب‌دیدگی، اردوی دوم را به دلیل درد شکمی و عمل آپاندیس و اردوی سوم را به دلیل فوت یکی از بستگانش از دست داد. در اردوی چهارم ما به همه جودوکاران اعلام کرده بودیم که در شرایطی وارد اردو شوند که بیشتر از سه کیلو اضافه وزن نداشته باشند در صورتی که ناصری پور در اردوی چهارم بیشتر از سه کیلو اضافه وزن داشت و متاسفانه در هیچ اردوی وزنش را رعایت نکرد؛ از طرفی در همین مسابقات داخلی او در عرض سی ثانیه سه اخطار گرفت و مسابقه را واگذار کرد .

وی ادامه داد: وقتی ورزشکار این شرایط را دارد و در اردوها حضور ندارد و از طرف دیگگر به هیچ عنوان هم وزنش را رعایت نکرد شما بگویید ما باید چه تصمیمی بگیریم؟ با توجه به این وضعیت ما تصمیم گرفتیم که او فعلاً در اردوی تیم ملی و زیر نظر مربی بدنساز و تغذیه باشد تا هم از نظر فنی و هم وزنش به شرایط خوب برسد. ناصری پور با چنین شرایطی که داشت قطعاً نمی‌توانست برای مسابقات برون مرزی مورد تست قرار بگیرد .

رودکی در پاسخ به اینکه ناصری پور اعلام کرده چون رشنو نژاد پناهنده شده، فدراسیون به او درباره اعزام برون مرزی اعتماد نمی کند، گفت: متاسفانه برخی عادت کردند که بهانه‌های غیرمنطقی بیاورند. دلیل اصلی ما برای اعزام نکردن ناصری پور هم فنی بود و هم وزنش که اضافه داشت و نمی توانستیم برای اعزام به خارج او را تست کنیم. البته شنیدم که او مدعی شده دکتر تغذیه اعلام کرده تا ده کیلو اضافه وزن هم ایرادی ندارد؛ من از شما می‌خواهم کمی به این حرف فکر کنید کدام دکتر تغذیه چنین چیزی را می‌پذیرد که جودوکاری که وزنش باید 60 کیلو باشد ناگهانی ده کیلو کم کند. این حرف‌ها هیچ‌کدام بر اساس منطق نیست .

مدیر تیم ملی جودو در پایان به وضعیت مالی و حقوق جودوکاران اشاره کرد و گفت: ریز تمام هزینه‌ها و حقوقی که به حساب جودوکاران ملی‌پوش واریز می‌شد در فدراسیون موجود است و آنها می‌توانند استعلام بگیرند. ما بعد از مدت‌ها توانستیم برای جودوکاران ملی‌پوش حقوق ماهیانه واریز کنیم و شرایط را خوب پیش ببریم. اگر یک نفر به دلیل ضعف‌های خودش توقعاتش برآورده نشد و مقصر هم خودش است دیگران تقصیری ندارند،. به نظرم ناصری پور توقع بی‌جا دارد او وقتی در اردو حاضر نمی‌شود طبیعی است که اسمش هم برای مسابقات برون‌مرزی ارسال نمی‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار