فرمانده ناجا: کوچ به پیام رسان های داخلی، آسیب ها و جرایم را کاهش می دهد

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که کوچ به پیام رسان های داخلی باعث کاهش آسیب ها و جرایم می شود، گفت: پلیس همواره در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری ها است و باید طبق قانون ماموریت خود را انجام دهد.

کد مطلب: ۸۱۵۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ناجا: کوچ به پیام رسان های داخلی، آسیب ها و جرایم را کاهش می دهد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار«حسین اشتری» ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات پلیس در سال 96 بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مقتدرانه و هوشمندانه در بحث های امنیتی ورود کرده و بهانه ای به دست دشمنان نداده است.

وی بیان داشت: توانمندی های مأموران باید افزایش یابد تا بتوانند در عرصه های مختلف با آگاهی و دانش بر مبنای قانون و منطق رفتار کنند؛ از کارکنان خدوم و متعهدی که بر مبنای قانون ماموریت های خود را انجام می دهند، حمایت می کنیم.

این مقام عالی انتظامی کشور یادآور شد: ناجا همواره در صحنه های مختلف فعال است کما اینکه در چند روز گذشته شاهد شهادت مأموران بودیم که با هوشمندی و ایمان بالا در برابر اشرار ایستادند و از جان خود گذشتند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی از لحاظ ساختاری، تجهیزاتی، نیروی انسانی و افکار عمومی نیازمند حمایت است تا بتواند در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا بیش از گذشته تلاش کند.

سردار اشتری گفت: فضای آرام جامعه به گونه ای است که افراد با عقاید مختلف می توانند آزادانه و با امنیت کامل در چارچوب قانون اعتراض کنند؛ این در حالی است که اگر دشمن از مرزها گذشته و به کوچه و پس کوچه های شهرها نفوذ کرده بود مجالی برای هیچ نوع اعتراضی نبود.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برخورد با بد حجابی به نفع جامعه است، گفت: ناامنی اکثراً در کمین افرادی است که با پوشش نامناسب در سطح جامعه ظاهر می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار