با صدور پیامی؛

رحمانی‌فضلی درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز را تسلیت گفت

تهران (پانا) - وزیر کشور در پیامی رحلت آیت‌الله حاج شیخ‌حبیب‌الله مهمان‌نواز (ره) نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۸۱۵۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رحمانی‌فضلی درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی رحلت عالم ربانی و جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ حبیب‌الله مهمان‌نواز (ره) نماینده محترم مردم شریف استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در پیام وزیر کشور آمده است:

ارتحال عالم ربانی و جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ حبیب‌الله مهمان‌نواز (ره)، نماینده محترم مردم شریف استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر اینجانب شد.

آن عالم مجاهد، عمر با برکت خویش را در حمایت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در نشر، اعتلا و ترویج معارف و ارزش های اسلامی و ارائه خدمات ارزشمند دینی و فرهنگی به خصوص برای مردم انقلابی و متدین آن دیار صرف کرد و همواره در خط ولایت و در سنگر نماز جمعه و مجلس خبرگان رهبری منشاء خدمات ارزشمندی برای نظام اسلامی بود.

اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظّم رهبری، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان خراسان شمالی و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار