رئیس مجلس دانش آموزی کشور: مجلس دانش‌آموزی بستری برای تربیت مدیران توانمند است

تهران (پانا) - رئیس مجلس دانش آموزی کشور مجلس دانش‌آموزی با تاکید براینکه زیرا این نهاد صنفی مشورتی وظیفه تربیت بعد اجتماعی دانش‌آموزان را برعهده دارد، آن را بستری برای تربیت مدیران توانمند دانست.

کد مطلب: ۸۱۵۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مجلس دانش آموزی کشور: مجلس دانش‌آموزی بستری برای تربیت مدیران توانمند است

محمدعرفان زاهدی با حضور در استودیوالفبا با اشاره به اینکه تمام موفقیت‌ها و دستاوردهای ما مدیون خون شهدا است گفت: در مجلس دانش‌آموزی دانش‌آموزان با آزادی بیان و با شجاعت پشت تریبون مجلس می‌آیند که این موضوع را مدیون خون شهداییم.

وی ادامه داد: مجلس دانش‌آموزی یک نهاد صنفی مشوری است که تربیت بعد اجتماعی دانش‌آموزان را برعهده دارد. در هر دوره از مجلس۱۵۰ مدیر توانمند را به جامعه تحویل می‌دهیم.

زاهدی افزود: در مجلس تربیت اجتماعی را یاد می‌گیریم. امروزه در مجلس مدیران توانمند و افراد نفوددار و تاثیر پذیر حضور دارند.

رئیس مجلس دانش آموزی کشور بیان کرد: مجلس طی انتخابات آزاد در سراسر کشور برگزار می‌شود و ما نمایندگان کل دانش‌آموزان استان و حوزه انتخابی هستیم.

وی با بیان اینکه تمام دغدغه‌های ما این است که مشکلات درون و بطن دانش‌آموزان گفته شود این شجاعت در نمایندگان است که از کمبودها و کاستی‌ها انتقاد کنند.

زاهدی گفت: یکی از دستاوردهای مجلس هشتم این است که در کنار کمیسیون‌های ۵گانه کمیسیون محیط زیست را تبیین کردیم و موضوعات مدرسه سبز و محیط یار از موضوعات این کمیسیون است که در صورت صلاح‌دید اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: کمیسیون‌های ورزش و سلامت، ارتباطات، تربیتی و اجتماعی، علمی و آموزشی از دیگر کمیسیون‌های ما هستند که مسایل مختلف را بررسی می‌کنند.

رئیس مجلس دانش آموزی کشور تصریح کرد: در این دوره از مجلس در مورد فضای محازی بحث می‌‌کنیم اما دستاورد اصلی مجلس تربیت بعد اجتماعی دانش‌آموزان است تا بتوانیم مدیرانی توانمند تربیت کنیم. مسئولان باید بدانند هروقت به جوانان فرصت دادیم موفق شدیم لذا انتطار داریم مجلس مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گیرد تا بتوانیم فعالیت‌های خود را عملیاتی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار