عضو هیات مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام :

شرکت پیام پیشتاز رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دراستان البرز خواهد شد

کرج (پانا) - پیام اگر چه در سطح وظیفه و عملکردی یک دستگاه ملی قلمداد می شود، اما به لحاظ ژئوپولوتیک قابلیت تبدیل به موتور محرک توسعه اشتغال و رونق اقتصادی در استان را دارد.

کد مطلب: ۸۱۵۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
شرکت پیام پیشتاز رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دراستان البرز خواهد شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، نادرثناگو مطلق، عضو هیات مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اعلام این مطلب اظهار داشت: عملکرد سالیانه در برخی از بخش ها پیشرفت بیش از 100 درصدی نسبت به سال قبل را شاهد بوده که این مرهون داشتن برنامه و انگیزه بالای تیم مدیریتی جدید و همکاران ما در پیام می باشد.

عضو هیات مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطر نشان ساخت: بنا داریم در سال 97 بر اساس طرح جامعی که برای منطقه ویژه اقتصادی پیام در نظر گرفته شده درچهار بخش شهر فرودگاهی، شهر لجستیک، شهرسلامت و شهر ICT اقدامات خود را به پیش ببریم.

وی با اشاره به استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در پیام افزود: در حال حاضر برای سرمایه گذاری در بخش های گوناگون پیام پیشنهادات مناسبی از سرمایه گذاران داریم که با در نظر گرفتن برنامه های توسعه شرکت و در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی درحال بررسی پیشنهادات هستیم، درحوزه فرودگاهی هیات های سرمایه گذاری از کشور کره جنوبی و چین آماده امضاء تفاهم نامه می باشند .

ثناگو مطلق یادآورد شد: در راستای توسعه زیرساخت ها بالغ بر هزار میلیارد ریال طرح عمرانی طی سال 96 و 97 در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در دست مطالعه و اجرا است.

وی یادآور شد: با توجه به پتانسیل های بالقوه مجموعه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، پیوند استراتژیک با پتانسیل های استان چه در بخش دستگاه های خدمات رسان و دولتی و چه بخش خصوصی، منشاء تحول موثر و بسیار پربازده برای مجموعه های همکار خواهد بود لذا از پیشنهادات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع، مجموعه دانشگاهی، مجموعه مدیریت شهری و استانی در راستای توسعه پیام استقبال می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار