در گفت‌وگو با پانا

تاکید رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران بر رفع نقایص و تخصیص بودجه به باغ کتاب

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره تکمیل فاز دوم پروژه باغ کتاب می‌گوید اتمام این پروژه منوط به رفع نواقص و تخصیص بودجه و اعتبار است.

کد مطلب: ۸۱۵۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران بر  رفع نقایص و تخصیص بودجه  به باغ کتاب

محمدجواد حق شناس در گفت‌وگو با پانا درباره آخرین وضعیت فاز دوم باغ کتاب گفت: باغ کتاب در اواخر دوره مدیریت قبلی شهرداری جزء پروژه‌هایی بود که برای اینکه بتواند در تاریخ مقرر افتتاح شود، سرعت غیرکارشناسی به خود گرفت و در نهایت تصمیماتی در پایان این دوره اتخاذ شد که با نیازها و نظرات کارشناسی منطبق نبود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: در همان زمان، بخشی از پروژه باغ کتاب به نتیجه رسید و به بهره‌برداری رسید و بخشی از آن هنوز کار دارد.

حق شناس تصریح کرد: حتی بودجه‌ای برای احداث پارکینگ باغ کتاب تعیین شد تا دسترسی‌ها فراهم شود که امیدواریم باغ کتاب با رفع نواقص و اخذ بودجه لازم بتواند به نتیجه برسد.

وی یادآور شد: محدوده عباس آباد محوطه‌ای فرهنگی است و حتی می‌تواند به قلب فرهنگی تبدیل شود. در این محدوده کتابخانه ملی، فرهنگستان‌های مختلف و باغ کتاب را داریم که البته هنوز نیاز به کار دارد. سینماهایی در محدوده باغ کتاب وجود دارد که امکاناتی را به شهر اضافه می‌کند و هفت سالن سینما داریم که در آستانه بهره برداری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار