رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان:

تولید فکر، محتوا و انجام کار گروهی از وظایف مهم مجمع پیشتازان استان است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در مجمع مربیان و مدرسان پیشتاز سازمان دانش آموزی استان از مجامع به عنوان رکن چهارم، عصاره، مغز متفکر و قلب تپنده سازمان یاد کرد که وظیفه جریان سازی، انجام کار گروهی، تولید فکر، محتوا و ارتباط مستمر و موثر با اعضا و مربیان پیشتاز مدارس و... را به عهده دارند.

کد مطلب: ۸۱۵۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تولید فکر، محتوا و انجام کار گروهی از وظایف مهم مجمع پیشتازان استان است

هاشم برآوردی با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان گفت: مربیان پیشتاز در راستای دانش معرفتی اعضا، فلسفه انتظار و وظایف منتظران در عصر غیبت را به اعضای پیشتاز و سایر دانش آموزان تبیین کنند تا معرفت و بصیرت آنان به امام عصر ( عج) بیشتر شود.

برآوردی در مورد جایگاه والای دبیران مجامع گفت: جایگاه مربیان و مدرسان در تشکیلات سازمان به مانند شریان خون در بدن است خون را به قسمت های مختلف بدن می رسانند.

وی در مورد اهمیت مجامع پیشتاز به عنوان رکن چهارم سازمان دانش آموزی افزود: عصاره و اساس کار سازمان دانش آموزی، دبیران مجامع می باشند که از سوی سایر پیشتازان به مدت دو سال انتخاب شده اند که وظیفه تصمیم گیری، استفاده از عقل و خرد جمعی و تمرکز بر تحقق اهداف و برنامه های سازمان دانش آموزی در مدارس و... می باشد.

وی خاطر نشان کرد: مربیان پیشتاز در صف مقدم مدارس، با دانش آموزان پیشتاز سروکار دارند و دبیران مجامع باید تمرکز خود را روی مدارس و ارتقای بینش و تفکر پیشتازان بگذارند تا بر اساس شعار محوری «همفکری وهمدلی و همکاری» اهداف سازمان سازمان دانش آموزی در مدارس محقق شود.

رئیس سازمان دانش آموزی افزود: تولید فکر و محتوا باید در اولویت برنامه های دبیران مجامع قرار گیرد و آنان باید پل ارتباطی بین اعضا و مربیان پیشتاز در سطح مدارس و مسئولان بالا دستی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار