رشد 31 درصدی آثار دانش آموزان استان همدان در جشنواره نوجوان سالم

همدان(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از رشد 31 درصدی آثار ارائه شده دانش آموزان استان به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رشد 31 درصدی آثار دانش آموزان استان همدان در جشنواره نوجوان سالم

عبداله جعفری با اشاره به استقبال گسترده دانش آموزان از هفتمین دوره جشنواره نوجوان سالم، گفت: امسال بیش از 7هزار و 878 اثر که شامل 7هزار و 553 اثر در بخش دانش آموزی، 320 اثر در بخش همکاران فرهنگی و 5 اثر در بخش اولیای دانش آموزان در رشته های مختلف به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شده است.

جعفری افزود: آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره رشد 31 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

وی گفت: علاوه بر دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه، دانش آموزان دوره ابتدایی در دو رشته ی نقاشی و انشا نویسی با موضوع "چگونه از خود مراقبت کنیم ؟" آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال کرده اند.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر این جشنواره در اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد و تصریح کرد: امسال این جشنواره در دو بخش خلاقیت های دانش آموزی و در هشت رشته ایده پردازی، مقاله نویسی، نقاشی، روزنامه دیواری، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار، تئاتر و نمایش و در بخش ابتکارات مدرسه ای در چهار رشته الگوها و فنون آموزش پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی، پروژه های ابتکاری پیشگیری و اقدام پژوهی برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: آثار برتر این جشنواره جهت شرکت در مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار