در گفت‌وگو با پانا

رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد: برنامه‌ریزی برای برگزاری مجدد نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از برنامه‌ریزی این سازمان برای برگزاری مجدد نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد: برنامه‌ریزی برای برگزاری مجدد نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر

برزین ضرغامی در گفت‌وگو با پانا درخصوص برگزاری دوباره نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر گفت: یک دوره از این برنامه برگزار شد و تأثیر بسیار خوبی در شهر تهران داشت .اکنون برنامه‌ای برای راه اندازی این نمایشگاه در اردیبهشت‌ماه نداریم ولی تلاش می‌کنیم در طول ایام پیش رو برنامه‌ای تحت این عنوان داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین با اشاره به افزایش کارهای حجمی و مجسمه‌‌ای در سطح شهر تهران گفت: درخصوص مجسمه یکی از فعالیت‌های عمده سازمان زیباسازی توجه به کارهای حجمی است و تلاش می‌شود کارهای ماندگارتر و قابل توجهی با هماهنگی مجسمه‌سازان در سطح شهر تهران انجام شود.

وی درخصوص راه‌اندازی سامانه شفافیت در شهرداری تهران گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران جزو اولین دستگاه‌های شهرداری است که از این موضوع استقبال کرده و حتما اطلاعات لازم را بر روی سامانه بارگذاری خواهیم کرد. در واقع نحوه واگذاری‌ها و مزایده‌هایی که در سازمان زیبا‌سازی شهر تهران صورت می‌گیرد علاوه بر اینکه از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود در سایت شفاف سازی نیز هم بارگذاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار