رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران:

مسابقات بین المللی جام فجر محک خوبی برای ملی پوشان تکواندو است

کرج (پانا)- رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران گفت: بیست و نهمین دوره از مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر محک خوبی برای انتخاب ملی پوشان تکواندو است.

کد مطلب: ۸۱۵۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات بین المللی جام فجر محک خوبی برای ملی پوشان تکواندو است

سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: امروز دومین و آخرین روز از بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در حال برگزاری است.

پولادگر افزود: امسال باحضور دوازده کشور این مسابقات برگزار شد و این دوره از مسابقات از سطح فنی خیلی خوبی برخوردار بود و این مسابقات از چندین سال پیش در تقویم فدراسیون جهانی قرار داده شده و جزو مسابقات رسمی و به رسمیت شناخته شده فدراسیون جهانی تکواندو هست.

وی اظهارکرد: تمام بازیکنانی که در این دوره از مسابقات بازی می کنند در صورت اخذ مدال امتیازی که میگیرند در رنک جهانی آنها تاثیر دارد و برای کسب سهمیه المپیک رنک بالاتر و این امتیازات برای انها قابل استفاده است.

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوی اسلامی ایران گفت: اکثر ملی پوشان جمهوری اسلامی ایران که صاحب عنوانین آسیایی و جهانی هستند با دوهدف در این رقابت ها شرکت کردند که اگر ملی پوشان ما میخواستند برای رنک جهانیشون در تورنمنت شرکت کنند می بایست به یکی از کشورهای اروپایی اعزام میشدند که با همین گریدA مسابقاتشونو شروع میکنند و این یک فرصتی بود که در هفته اول خرداد ماه باهم مسابقات قهرمانی آسیا را در کشور ویتنام دارند این دوره از مسابقات محک خوبی هست برای ملی پوشانی که در گروه نهایی این تیم قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار