رئیس سازمان نهضت سوادآموزی اعلام کرد: اجرای طرح تجلیل از مولفان برتر در حوزه سوادآموزی

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به اینکه جمع آوری مقالات تخصصی در زمینه سوادآموزی از طریق فراخوان مقاله می‌تواند باعث ارتقای سطح علمی افراد درگیر در حوزه سوادآموزی شود از اجرای طرح تجلیل از مولفان برتر در حوزه سوادآموزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی اعلام کرد:  اجرای طرح تجلیل از مولفان برتر در حوزه سوادآموزی

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، سومین شورای معاونان، مدیران کل و مشاوران این سازمان با حضور علی باقرزاده معاون وزیر و رئیس این سازمان برگزار شد.

این شورا به منظور بررسی و مرور مصوبات جلسات قبل و همچنین معرفی طرح‌های پیشنهادی تجلیل از مولفین در حوزه سوادآموزی و فراخوان مقاله با حضور اعضای این شورا تشکیل شده است.

باقرزاده در ابتدای جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه مطالبی در خصوص محورهای مورد تاکید ریاست جمهوری در جلسه اخیر در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی بیان کرد و گفت: در این جلسه تقریبا تمامی اعضای کابینه دولت و مشئولان ارشد نظام حضور داشتند.

وی افزود: رییس جمهوری تاکید زیادی بر اهتمام مسئولان برای احترام گذاشتن مسئولان اجرایی به مردم داشتند و فرمودند همه مسئولان باید تمامی تلاش خود را در جهت احترام و خدمت رسانی به مردم به کار گیرند .

باقرزاده ادامه داد: بیشتر مباحث صورت گرفته در این نشست مهم حول مسایل اقتصادی و معیشت مردم بود و به نظر می‌رسد با توجه به مطالب بیان شده از سوی سخنرانان این نشست اقدامات مهم و اثر بخشی در زمینه اشتغال در کشور صورت پذیرفته است.

در ادامه برقی رییس اداره مشارکت های بین بخشی سازمان طرح‌های تجلیل از مولفین حوزه سوادآموزی و فراخوان مقاله در حوزه آموزش بزرگسالان و سوادآموزی را ارایه کرد و اعضای شورای مدیران نظرات خود را در خصوص عملیاتی شدن آن بیان کردند.

باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی بعد از استماع ارایه طرح‌های مطروحه تاکید کرد: طرح تجلیل از مولفان برتر در حوزه سوادآموزی فرصت مغتنمی برای احصا و شناسایی نهاد های حقوقی و افراد حقیقی فعال در این حوزه است و می‌تواند بستری برای گسترش تولید محتوای کاربردی برای فراگیران دورهای سوادآموزی باشد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در خصوص طرح فراخوان مقاله نیز بیان کرد: جمع آوری مقالات تخصصی در زمینه سوادآموزی از طریق فراخوان مقاله می‌تواند باعث ارتقای سطح علمی افراد درگیر در حوزه سوادآموزی شود همچنین این مقالات می‌تواند در نشریات تخصصی علمی ترویجی سواد آموزی منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

محور پایانی مباحث شورای مدیران سازمان به بررسی سین برنامه گردهمایی معاونان و روسای ادارت سوادآموزی استان‌ها که در مرکز آموزشی شهید سعیدی برگزار شود اختصاص یافت و باقرزاده ضمن تاکید بر آمادگی کامل همه مدیریت‌های حوزه ستادی برای جمع آوری مستندات و مطالب لازم بیان کرد: با عنایت به حضور روسای ادارت سوادآموزی استان‌ها همه مدیریت‌ها سعی کنند با دقت از زمان‌های اختصاص یافته به انها خصوصا در کارگاره‌های پیش بینی شده استفاده کنند.

بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته اولین گردهمایی معاونان و روسای ادارات سواد آموزی استان‌های کشور به مدت سه روز از 18 الی 20 اردیبهشت در مرکز آموزشی شهید سعیدی مشهد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار