اعتراض پانامایی ها به سربازان آمریکایی در شبکه هیسپان

تهران (پانا) - برنامه «نظر شما چیست؟» هیسپان، با رویکردی کاملا مردمی این هفته به سراغ اهالی پاناما رفته تا نگرانی های آنها را درباره اعطای وضعیت دیپلماتیک به سربازان آمریکایی در این کشور به تصویر کشد.

کد مطلب: ۸۱۵۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اعتراض پانامایی ها به سربازان آمریکایی در شبکه هیسپان

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان، برنامه «نظر شما چیست؟» (Que Opinas?) در این قسمت، به موضوع اعطای وضعیت دیپلماتیک به سربازان آمریکایی از طرف دولت پاناما اشاره کرده و سعی کرده به طور شفاف نظر مردم را در این خصوص جویا شود.
هر هفته، خبرنگار - مجری برنامه با موضوعی اقتصادی- سیاسی به میان مردم در کوچه و خیابان رفته و سوالات خود را درباره موضوع برنامه از مردم آن شهر می پرسد و در نهایت این برنامه در قالب 5 تا 6 گزارش مردمی آماده پخش می شود.
بر اساس گزارش خبرنگار برنامه، اطلاعات مربوط به وضعیت دیپلماتیک اعطا شده توسط دولت پاناما به حدود 415 سرباز آمریکایی که در 6 ماه آینده در این کشور باقی خواهند ماند، به دست آمده و این وضعیت موجب واکنش گروه های مختلف جامعه که حضور نظامی را محکوم می کنند شده است.
خبرنگار برنامه «نظر شما چیست؟» به میان مردم رفته تا با سوالاتی نظر آنها را جویا شود و این مسئله را بیشتر مورد بررسی قرار دهد. «در مورد توافق هایی که باعث حضور نظامی کشورهای خارجی در پاناما می شود چه فکر می کنید؟»، «آیا با اعطای وضعیت دیپلماتیک به سربازان آمریکایی موافقید؟»، «آیا فکر می کنید که پیوند با نیروهای نظامی ایالات متحده، جمعیت پاناما را در معرض خطر انتقام احتمالی نیروهای دشمن با آمریکا قرار می دهد؟». این سوالات محوریت برنامه این هفته «نظر شما چیست؟» هیسپان تی وی را به خود اختصاص داده اند.
برنامه «نظر شما چیست؟» از سوی واحد برنامه و تولید شبکه هیسپان تی وی در تهران به خبرنگار- تهیه کنندگان هیسپان در کشورهای مختلف سفارش داده می شود و آنها با تایید یا پیشنهاد موضوعی خاص، گزارش های خود را تهیه و برای پخش ارسال می کنند.
برنامه گزارشی «نظر شما چیست؟» بامداد هر سه شنبه (ساعت 00:30 به وقت تهران) به روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود و تکرار آن در ساعات 18:30 سه شنبه، 09:03 چهارشنبه و 03:30 پنج شنبه پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار