رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان اردبیل:

خیران 365 مدرسه در استان اردبیل ساختند

اردبیل (پانا) - رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان اردبیل گفت: خیران این استان تاکنون 365 مدرسه ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده اند.

کد مطلب: ۸۱۵۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
خیران 365 مدرسه در استان اردبیل ساختند

جواد قرآن نویس در جریان برگزاری نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان نمین افزود: این تعداد مدرسه در قالب بیش از یک هزار کلاس درس احداث و پس از تجهیز به آموزش و پرورش تحویل داده شد.
وی ادامه داد: خیران همچنین نمازخانه ، مراکز درمانی ، مراکز نگهداری شبانه روزی و در زمینه سلامت نیز مراکزی احداث کرده اند.
رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان افزود: خیران تعهد کرده اند سالانه بیش از 100 کلاس درس آماده کرده و به دانش آموزان استان برای تحصیل تحویل دهند.
حجت الاسلام صفر یوسف زاده ، امام جمعه نمین هم در این جشنواره با بیان اینکه شهدا بزرگ خیران جهان هستند از همه خیران خواست در راه ساخت و توسعه حوزه های علمیه برای گسترش علوم دینی نیز قدم گذاشته و یاریگر باشند.
عاطف ناصری ، فرماندار نمین نیز در این مراسم از کمک 30 میلیارد ریالی خیران به مدارس شهرستان نمین در یک سال گذشته خبر داد و گفت: نمونه بزرگ اقدام خیران احداث مدرسه امام علی (ع) در نمین و تقبل هزینه هشت میلیارد ریال ساخت مدرسه توسط بانوان حسینیه الزهرای شهر آبی بیگلو است.
دولت لطفی ، مدیرکل نوسازی مدارس استان هم در این مراسم با بیان اینکه 30 درصد کل فضاهای آموزشی استان اردبیل توسط خیران ساخته شده، افزود: در سال 96 بالغ بر 28 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های نیمه تمام خیرساز توسط دولت هزینه شده است.
در پایان این مراسم از خیران حوزه ساخت مدرسه شهرستان نمین تجلیل و از بولتن خیران مدرسه ساز استان رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار