دستگیری زورگیر خیابان قائم مقام تهران

تهران (پانا) - رئیس کلانتری 105 سنایی از دستگیری یک زورگیر تلفن همراه در خیابان قائم مقام فراهانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری زورگیر خیابان قائم مقام تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ پور مصطفوی دراین باره گفت: روز گذشته مأموران گشت انتظامی کلانتری 105 سنایی در حال گشت زنی در محدوده خیابان قائم مقام فراهانی بودند که درگیری میان دو مرد توجه آنها را به خود جلب کرده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. اما به محض نزدیک شدن ماموارن به محل یکی از طرفین درگیری پا به فرار گذاشت.

وی با بیان اینکه به دنبال این اقدام تعقیب و گریز میان این فرد و ماموران پلیس آغاز شد، گفت: دقایقی بعد متهم در تعقیب و گریز با ماموران متوقف و دستگیر شد و به همراه طرف دیگر درگیری به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری 105 سنایی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد فراری قصد زورگیری از طرف دیگر نزاع را داشته و درگیری هم در پی همین اقدام ناکام صورت گرفته است که بلافاصله این فرد تحت بازجویی و سوابق وی مورد بررسی قرار گرفت.

پور مصطفوی با بیان اینکه این فرد از مجرمان تحت تعقیب و سابقه دار بود، گفت: این فرد در بازجویی های انجام شده علاوه بر اعتراف به سرقت از مالباخته به پنج فقره سرقت دیگر به شیوه زورگیری در محله های مرکزی تهران اقرار کرد که با تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار