فرماندار تبریزخبر داد: اختصاص منابع مالی قابل توجه به تبریز در سفر رییس جمهور

تبریز (پانا)- فرماندار تبریز با اشاره به سفر رییس جمهور به تبریز بیان کرد: در جریان این سفر منابع مالی و بودجه قابل توجهی برای استان به ویژه شهر تبریز اختصاص داده خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۵۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تبریزخبر داد: اختصاص منابع مالی قابل توجه به تبریز در سفر رییس جمهور

علیار راستگو در آیین افتتاح نمایشگاه مراکز کارآفرینی هنرستان های نواحی پنج گانه تبریز در هنرستان اکبریه ناحیه 5 تبریز با ابراز خرسندی از برپایی نمایشگاه های کارآفرینی گفت: این نمایشگاه معرفی کننده توانمندی و ظرفیت هنرستان های استان است و اقدامی شایسته از شعار سال و حمایت از کالای ایرانی است.

وی افزود: کالای ایرانی باید با کیفیت خوب و قیمت مناسب از سوی تولیدکنندگان ارایه شود و مردم نیز باید خرید کالای ایرانی را ترجیح دهند.

فرماندار تبریز با بیان این که آماده حمایت از این چنین نمایشگاه ها هستم، ادامه داد: از حضور هنرستان های استان در نمایشگاه صنایع روستایی و شهری در تهران حمایت می کنم.

راستگو در ادامه با اشاره به سفر رییس جمهور به تبریز بیان کرد: در جریان این سفر منابع مالی و بودجه قابل توجهی برای استان به ویژه شهر تبریز اختصاص داده خواهد شد و رایزنی ها لازم در این خصوص صورت گرفته و رییس جمهور محترم در نشست مطبوعاتی پایان سفر این رقم را اعلام خواهند کرد.

وی همچنین گفت: مراسم افتتاح تبریز ۲۰۱۸با حضور رییس جمهور و میهمانان خارجی روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سالن همایش های بین المللی تبریز واقع در شهرک خاوران برگزار خواهد شد.

فرماندار تبریز بر حضور حداکثری در مراسم استقبال از رییس جمهور تاکید کرد و ادامه داد: مراسم استقبال و دیدار عمومی روز سه شنبه ساعت ۹ صبح در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار