رئیس سازمان دانش آموزی فارس: توسعه در آموزش و پرورش بدون توجه به مجلس دانش آموزی امکان پذیر نیست

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی فارس افزود: صراحت در برنامه ریزی بایستی در هر کشوری و به ویژه  در کشور ما که ادعای در هم تنیدگی آموزش و پرورش با آموزه های دینی را دارد، حرف اول بزند.

کد مطلب: ۸۱۵۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی فارس: توسعه در آموزش و پرورش بدون توجه به مجلس دانش آموزی امکان پذیر نیست

محسن کلاری در آستانه اختتامیه هشتمین دوره مجلس دانش آموزی و آغاز به کار مجلس نهم در گفت و گو با پانا، تصریح کرد: صراحت در برنامه ریزی به عنوان یک مهم در مواردی چون مجلس دانش آموزی و در توجه به نگاهها و ایده های دانش آموزان که همان نوجوانان و جوانان ما هستند، رکن اصلی را ایفا می کند.

کلاری ادامه داد: باید تکلیف خودمان را روشن کنیم یا به آموزش و پرورش، دانش آموز محور اعتقاد داریم یا نداریم، اگر اعتقاد نداریم که تکلیف مشخص و روشن است ولی اگر معتقدیم که در فضای آموزش و پرورش دانش آموز محور فعالیت می کنیم، باید از دانش آموزان منتخب و نمایندگان آنها که مشق انتخابات و دانش آموز سالاری می کنند، استفاده کنیم و در تصمیم سازی ها مورد مشورت و هماهنگی قرار دهیم.

وی اظهار داشت: امروز به حمدالله فضای آموزش و پرروش فارس مهیاست و فضای تصمیم سازی ها توسط شورای معاونین اداره کل به سمتی است که همه اعضا و به ویژه سرپرست محترم علاقمندی جدی خود را برای استفاده از نظرات مجلس دانش آموزی در تصمیم سازی ها ابراز داشته اند.

وی ادامه داد:ما امیدواریم مجلس نهم شورای دانش آموزی با استفاده از این فضا و ظرفیت ها نقش واقعی خود را در تصمیم گیری ها ایفا نماید.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس افزود: اختتامیه هشمین دوره مجلس دانش آموزی روزهای 3، 4 و 5 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود و پس از آن نهمین دوره مجلس دانش آموزی آغاز به کار خواهد کرد .

وی در پایان از برگزاری جلسات اعضای شورا و مجلس دانش آموزی استان فارس با نماینده ولی فقیه، استاندار فارس ، فرماندار و سایر مدیران استانی در اردیبهشت ماه خبر داد.

نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان فارس و بیستمین دوره شورای دانش آموزی استان در روزهای 28 و 29 فروردین ماه سال جاری برگزار شد و نمایندگان دختر شوراهای دانش آموزی مناطق فارس نمایندگان خود را برای حضور در شورا و مجلس دانش آموزی انتخاب کردند، استان فارس 18 عضو شورای دانش آموزی دارد که از این تعداد 8 نفر به عنوان نمایندگان دوره نهم وارد مجلس دانش آموزی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار