هجدهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد

کرج (پانا) - هجدهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد و طی آن تعدادی طرح و لایحه به بحث و تبادل نظر اعضای کمیسیون گذاشته شد و نمایندگان شهرداری این کلانشهر نیز توضیحاتی را ارائه کردند.

کد مطلب: ۸۱۵۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
هجدهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، هجدهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز با حضور عباس زارع، رحیم خستو، فرج اله ایلیات، منصور وحیدی، غدیر مهدوی کلیشمی و محمدحسین خلیلی اردکانی برگزار شد و طی آن تعدادی طرح و لایحه به بحث و تبادل نظر اعضای کمیسیون گذاشته شد و در نهایت پیرامون آنها رأی‌ گیری صورت پذیرفت.

بررسی نامه شهرداری در خصوص انعقاد قرارداد بر اساس برآورد کل، بررسی لایحه شهرداری در خصوص تامین و اختصاص اعتبار جهت خرید ادوات وسائط نقلیه فرماندهی انتظامی استان البرز، بررسی لایحه نقشه محله بندی عرفی و برنامه ریزی شهر کرج، لایحه بازآفرینی حوزه مسکونی تپه مرادآب کرج، اصلاحیه مصوبه تسهیلات 4000 میلیارد ریالی اوراق مشارکت و بررسی پیشنهاد عضویت عسگر نصیری سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری در کمیسیون ماده 14 و... از جمله لوایحی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
اصلاحیه آیین نامه تهاتری، پرداخت ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی، حسابرسی عام از عملکرد دستگاه اجرایی شهرداری و بررسی پرونده های تعدادی از پلاک های ثبتی دیگر موضوعات دستور کار هجدهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج بودند که در خصوص آنها رأی‌ گیری لازم به عمل آمد و نمایندگان مردم بر اساس صرفه و صلاح شهر و شهروندان نسبت به اعلام نظر در خصوص آنها اقدام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار