فرماندار شهرری:

بیشترین اسراف انرژی در دستگاه های دولتی انجام می شود

شهرری (پانا) - فرماندار شهرری با اشاره به اهمیت صرفه جویی و مدیریت منابع گفت: بیشترین اسراف انرژی در دستگاه های دولتی انجام می شود و ما به عنوان امانتدار مردم باید از این منابع مالی به درستی استفاده کنیم.

کد مطلب: ۸۱۵۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین اسراف انرژی در دستگاه های دولتی انجام می شود

هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای اداری شهرستان ری گفت: هرچند که تحریم ها تاثیرگذار بوده است ولی ما هم از منابع مالی و ملی خود استفاده بهینه نکردیم.
وی بر انسجام و وحدت مسئولان تاکید کرد و گفت: باید بدانیم که فکر و قلم ما تا چه حد در توسعه کشور تاثیرگذار است، چرا که رفتار و عمل ماست که به مشکلات جهت می دهد.
جمالی پور با اشاره به سفر اخیر استاندار تهران به شهرستان ری ادامه داد: امیدواریم تمامی مسسئولان اجرایی این شهرستان، مصوبات سفر را جدی بگیرند و در جهت اجرایی شدن آن گام بردارند.
فرماندار ری با اشاره به حمایت از کالای ایرانی و شعار سال گفت: حمایت از کالای ایرانی نباید تنها جنبه تبلیغاتی را داشته باشد و باید با برنامه ریزی درست در جهت تحقق شعار سال گام برداریم.
امام جمعه شهرری نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: زمان محدود است و همه مسئولان باید از این فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است در راستای کمک به مردم استفاده کنند.
سپس حجت الاسلام سید علی شاهچراغی گشاده رویی را از خصوصیات خوب بشری عنوان کرد و افزود: همه ما باید در رفتار خود به ائمه اطهار اقتدا کنیم و حتی با دشمنان خود نیز با گشاده رویی برخورد کنیم.
در ادامه نیز مهدی مجیدی معاون برنامه ریزی فرمانداری توسعه پایدار روستاها در وهله اول نیازمند تدوین و تنظیم سند توسعه آنها است تا بر اساس آن ظرفیت ها و پتانسیل های اجتماعی و فرهنگی هر روستا مشخص شود و دولت بر اساس آن به این مکان ها خدمات ارائه کند.
مجیدی در ادامه از راه اندازی اتوماسیون اداری شهرستان ری به همت استانداری تهران خبر داد و عنوان کرد: روسای ادارات شهرستان باید هر چه سریع تر برای صرفه جویی و بهره وری بیشتر از این اتوماسیون اداری در انجام امور شهرستان استفاده کنند.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار