معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان:مصوبات شفاف و روشن راهگشای سرمایه‌گذاری است

سنندج(پانا)-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان وجود مصوبات شفاف و روشن را راهگشا و تسهیل کننده سرمایه گذاری در استان ومانع سردرگمی سرمایه گذاران دانست.

کد مطلب: ۸۱۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان:مصوبات شفاف و روشن راهگشای سرمایه‌گذاری است

حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در شصتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان با محوریت بررسی مشکلات شهرک صنوف آلاینده سقز با بیان اینکه همه مصوبات کارگروه امور زیربنایی استان باید با گزاره های شفاف و روشن مشخص باشد گفت: هنگامی که این مصوبات در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد نباید جای هیچ شک و شبهه و تفاسیر مختلف را برجای بگذارد.
وی بدترین مسئله در کشور را ایجاد مانع بر سر راه سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: طولانی شدن صدور مجوزها سرمایه گذاران را دچار سردرگمی می کند و همین مسئله گاهی به نقض قانون وایجاد ضرر به مافع کشور و مردم می انجامد.
فیروزی در ادامه سخنان خود به وجود برخی مشکلات در خصوص شهرک صنوف آلاینده شهرستان سقز اشاره کرد و افزود: مدیران محلی شهرستان سقز با تشخیص اینکه صنوف مزاحم باید منتقل شوند ضروری است که همه باید کمک کنند این پروژه محقق وبه بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار