اتفاقات غیرمنتظره در دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر

کرج (پانا) - دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر از رایزنی و پیگیری ها برای برگزاری دومین دوره جشنواره با محوریت ازدواج و خانواده با اتفاقات غیرمنتظره خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اتفاقات غیرمنتظره در دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، سید محمدرضا حسینى با اشاره به برگزارى دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر بیان داشت: از آنجایى که استقبال خوبى از نخستین دوره جشنواره ملى فیلم کوتاه تدبیر صورت گرفت به دنبال این هستیم تا رایزنى ها و اقدامات لازم جهت برگزارى دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیربا محوریت ازدواج و خانواده صورت گیرد.

وى ادامه داد: اعلام فراخوان جشنواره از رسانه هاى مکتوب و تصویرى انشاالله بزودی اعلام خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر در پاسخ به سوال خبرنگار سایت پانا مبنى بر تفاوت دومین جشنواره ملى تدبیر با محوریت ازدواج و خانواده با سرى نخست آن، بیان داشت: علاوه بر موضوعات گذشته، موضوع و محتواى جدیدى براى فیلمسازان سراسر کشور و همچنین امکانات ویژه اى براى فیلمسازان استان البرز در نظر گرفته شده است که متعاقبا اعلام خواهند شد.

وى در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امید داریم که فیلمسازان و به ویژه جوانانى که در این عرصه فعالیت مى کنند همانند دوره گذشته و حتى تخصصى تر به ساخت فیلم بپردازند.

لازم به ذکر است که نخستین جشنواره ملى فیلم کوتاه تدبیر با محوریت ازدواج و خانواده در شهریور ماه ١٣٩٦ در سه روز متوالى (١٧ تا ١٩ شهریور) به میزبانی البرزبرگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار