یاد شهدا باید چراغ هدایتی برای ما و نسل‌های آینده باشد

 کرج (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و جانبازان البرر در دیدار با جمعی از فرزندان شهدا با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک خجسته ایام اعیاد ماه شعبان، فرزندان شهدا را از بهترین یاران و پشتیبان انقلاب دانست و گفت: امروزه پاسداری از قطره‌قطره خون شهدا مسئولیتی خطیر و افتخار است.

کد مطلب: ۸۱۵۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
یاد شهدا باید چراغ هدایتی برای ما و نسل‌های آینده باشد

ابراهیم طاهرنژاد در دیدار با جمعی از فرزندان شهدا با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک خجسته ایام اعیاد ماه شعبان، فرزندان شهدا را از بهترین یاران و پشتیبان انقلاب دانست و گفت: امروزه پاسداری از قطره‌قطره خون شهدا مسئولیتی خطیر و افتخار است.
وی افزود: ما به شهدا، مسیر شهدا، منش شهدا برای ادامه راه شهدا نیاز داریم تا ره گم نکنیم. یاد شهدا باید چراغ هدایتی برای ما و نسل‌های آینده باشد.
طاهرنژاد در بخش دیگر با اشاره به نیاز جامعه به رشد و بالندگی از طریق ترویج سبک زندگی شهدا تصریح کرد: بهترین مروج زندگی شهدا و سبک زندگی شهدا فرزندان و یادگاران ارزشمند آنان هستند تا بتوانیم با ادامه راه شهدا و مقابله با تهدیدات دشمنان روزبه‌روز بر عزت و سربلندی انقلاب و نظام اسلامی بیفزاییم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با تأکید بر اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران چشم‌وچراغ و افتخار ملت ایران هستند خاطرنشان ساخت: خادمان شهدا در هر پست و مقامی وظیفه‌دارند خاضعانه هرچه در توان دارند در جهت خدمت‌رسانی به فرزندان و خانواده‌های شهدا انجام دهند تا شاید بتوانیم بخشی کوچک از این‌همه رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را جبران کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار